Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~CelkaRegina | użytkownik

imię i nazwiskoCelina adresPoznań zarejestrowany13.11.2007 @16:42:21 ostatnio na stronie16.11.2007 @14:06:28

Celina Magdalena Antonina N.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypecelina243 Gadu-Gadu891997
digarty1 komentarze74 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~belladonnaa    15.01.2008 @21:50:39
ups. http://www.belladonnaa.deviantart.com

pomyłka w stronie podanej wcześniej.

zapraszam
~belladonnaa    15.01.2008 @18:34:13
dziękuję Ci bardzo za ocenę i komentarz!

i zapraszam na mojego deviantart'a : http://www.belladonnaa.deviantart.pl

~wrozka    16.11.2007 @00:47:16
poobserwuje xDDDDDDD
_______
'najłatwiej jest opanować ludzi niezwykłych. w życiu są to barany, które można strzyc pod włos, z lewa na prawo i na ukos.'
~rubberjam    15.11.2007 @20:49:18
Dzięki bardzo. Pozdrawiam
~Anthill    15.11.2007 @18:03:47
noo yyyy bajer
_______
"Everything is possible.. the impossible just takes a little longer.."
~mlodziutka15    15.11.2007 @14:04:47
aha i to ze nie podobaja mi sie twoje zdjecia to nie jest wcale "mszczenie" się, tylko normalna ocena. a ty skoro nie wiesz za co i jak oceniac zdjecia to niego po prostu nie rob.
~mlodziutka15    15.11.2007 @14:03:42
pisze sie NIENAWIDZE i W OGÓLE.
~heyheyheyhey    14.11.2007 @17:20:22
tak uważasz no to jesteś w błędzie !
kobieto te zdjęcia to totalne dno gdyby twoje zdjęcia mi się podobały to bym cię podziwiała pomimo twojego komentarza !
a tak nie jest : /
~Pensive    14.11.2007 @16:32:00
haaa dzięki xD
_______
' Stoję i ukradkiem śledzę czas ' .
~mlodziutka15    14.11.2007 @16:04:29
myslisz ze jak bedziesz dawac tylko swoim rowiesnika rewelacje to bedzies "kul"?
~mlodziutka15    14.11.2007 @16:03:51
dziecko nie znasz sie to nie komentuj, dobrze?
~4leafclover    14.11.2007 @16:01:11
A możesz uzasadnić swoją ocenę? Ekhm. Niektórym powinno się zakazać oceniania i komentowania zdjęć. Dorośnij
~jjusttynaa    14.11.2007 @15:54:23
Dziękuje
~Gio    14.11.2007 @15:30:05
moge Ci śmiało dawać poniżej krytyki, bo sie nie zemścisz
a widze, że mścić sie lubisz
uspokój sie, policz do 100 i spójrz na te prace normalnie, co?
_______
ja to dole.
~impenetrable    14.11.2007 @15:19:33
no kk nie od miesiaca sooorrrry.
od 23.10
spojrz na date sloneczko
~impenetrable    14.11.2007 @15:18:32
O_O
łosz kurde. to oko mam już od miesiaca xD
ale niech Ci bedzie xD

aleś mnie rozbawiła teraz xD
sorry xD
~matexxx    13.11.2007 @20:20:20
A że się tak zapytam, co Ci się nie podoba w moim zdjęciu?
_______
"Panował taki ścisk, że gdyby nie panna Jola, to nie byłoby gdzie palca wcisnąć."
rozwój użytkownika (satysfakcja)

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt